Просмотр по ключевому слову якість обслуговування


Показаны результаты 1 - 20 из 33
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2023 Analysing Customer Loyalty, Customer Satisfaction and Service Quality at DLF Mall of India Sao, A.; Kumar, A.; Bapat, G.; Khan, M.S.; Singh, S. Article 1687474 3185764
2014 Conceptual bases of reporting on sustainability Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 235348394 195266965
2014 Conceptual bases of reporting on sustainability Hrytsenko, Olena Ivanivna Preprint 405189363 775361148
2015 Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises Gritsenko, O.I. Article -150442816 323696205
2015 Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 157598962 89723330
2019 Fostering Employee’s Service Quality and Customer Satisfaction: Evidence from Emerging Pakistan Muneeb, F.M.; Chughtai, M.S.; Anjum, U.; Ma, J. Article -2046462849 -1669174434
2017 Gravity model analysis of client-facing choice (in terms of probability evaluation of clients’ visits to banks) Vashchenko, M.; Cherniavskyi, I. Article -2111965757 1409067025
2006 Indexes of the services' quality in banks of Gana according to the universal banking activity Hinson, R.; Mohammed, A.; Mensah, R. Article -454654660 -1542660820
2008 Internet banking: an initial look at Ghanaian bank consumer perceptions Woldie, A.; Hinson, R.; Iddrisu, H.; Boateng, R. Article 566415854 -1980306822
2022 Measuring the Effect of Healthcare Service Quality Dimensions on Patient’s Satisfaction in The Algerian Private Sector Mrabet, S.; Benachenhou, S.M.; Khalil, A. Article 657842367 360962142
2023 The Mediating Role of Firm Prestige in the Relationship between Perceived Quality and Behaviour Intention in Customer Cafeteria Experiences Samsa, C. Article 74588452 128143898
2016 Prospects for compilation integrated reporting credit unions Gritsenko, O.I. Article 504119117 2093417126
2020 The Role of CRM Fog Computing on Innovation and Customer Service Quality: an Empirical Study Aljawarneh, N.M.; Sokiyna, M.; Obeidat, A.M.; Alomari, K.A.K.; Alradaideh, A.T.; Alomari, Z.S. Article -1505912385 -1893980439
2015 Визнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування Hrytsenko, Olena Ivanivna; Gritsenko, Olena Ivanovna Article 2801164 3448495
2015 Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект Hrytsenko, Olena Ivanivna; Skorba, Oleh Anatoliiovych Article 24279009 30755635
2008 Впровадження інтернет‐банкінгу в Гані: перший погляд на споживче сприйняття Волді, А.; Хінсон, Р.; Іддрісу, Х.; Боатенг, Р. Article 17264889 18770592
2016 Вступ до інформаційного аналізу і синтезу інфокомунікаційних систем Moskalenko, Viacheslav Vasylovych; Dovbysh, Anatolii Stepanovych Schoolbook -1763690176 -1919121683
2006 Детермінанти якості обслуговування в банках Гани згідно з універсальною банківською справою Хінсон, Р.; Мохаммед, А.; Менсах, Р. Article 15960886 32967612
2016 Екологічний облік: визначення перспектив та основних засад впровадження Hrytsenko, Olena Ivanivna Article -916341426 2126014778
2011 Емпіричний аналіз задоволеності клієнтів банку Нової Зеландії Ген, К.; Клемес, М.Д.; Вей, Ц.; Коа, Б. Article 677790 751092