Skip navigation
Главная
Просмотреть
Разделы
и коллекции
Browse Items by:
Году выпуска
Автору
Названию
Ключевому слову
Последние поступления
Частые вопросы
Топ 10 публикаций
Топ 10 авторов СумГУ
Статистика
Справка
Войти
Мой архив
Получать обновления
на email
Редактировать профиль
SumDU Repository
Просмотр по ключевому слову якість обслуговування
Показаны результаты 1 - 20 из 33
Год выпуска
Название
Автор(ы)
Тип
Просмотров
Загружено
2023
Analysing Customer Loyalty, Customer Satisfaction and Service Quality at DLF Mall of India
Sao, A.
;
Kumar, A.
;
Bapat, G.
;
Khan, M.S.
;
Singh, S.
Article
1687474
3185764
2014
Conceptual bases of reporting on sustainability
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
235348394
195266965
2014
Conceptual bases of reporting on sustainability
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Preprint
405189363
775361148
2015
Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises
Gritsenko, O.I.
Article
-150442816
323696205
2015
Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
157598962
89723330
2019
Fostering Employee’s Service Quality and Customer Satisfaction: Evidence from Emerging Pakistan
Muneeb, F.M.
;
Chughtai, M.S.
;
Anjum, U.
;
Ma, J.
Article
-2046462849
-1669174434
2017
Gravity model analysis of client-facing choice (in terms of probability evaluation of clients’ visits to banks)
Vashchenko, M.
;
Cherniavskyi, I.
Article
-2111965757
1409067025
2006
Indexes of the services' quality in banks of Gana according to the universal banking activity
Hinson, R.
;
Mohammed, A.
;
Mensah, R.
Article
-454654660
-1542660820
2008
Internet banking: an initial look at Ghanaian bank consumer perceptions
Woldie, A.
;
Hinson, R.
;
Iddrisu, H.
;
Boateng, R.
Article
566415854
-1980306822
2022
Measuring the Effect of Healthcare Service Quality Dimensions on Patient’s Satisfaction in The Algerian Private Sector
Mrabet, S.
;
Benachenhou, S.M.
;
Khalil, A.
Article
657842367
360962142
2023
The Mediating Role of Firm Prestige in the Relationship between Perceived Quality and Behaviour Intention in Customer Cafeteria Experiences
Samsa, C.
Article
74588452
128143898
2016
Prospects for compilation integrated reporting credit unions
Gritsenko, O.I.
Article
504119117
2093417126
2020
The Role of CRM Fog Computing on Innovation and Customer Service Quality: an Empirical Study
Aljawarneh, N.M.
;
Sokiyna, M.
;
Obeidat, A.M.
;
Alomari, K.A.K.
;
Alradaideh, A.T.
;
Alomari, Z.S.
Article
-1505912385
-1893980439
2015
Визнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування
Hrytsenko, Olena Ivanivna
;
Gritsenko, Olena Ivanovna
Article
2801164
3448495
2015
Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект
Hrytsenko, Olena Ivanivna
;
Skorba, Oleh Anatoliiovych
Article
24279009
30755635
2008
Впровадження інтернет‐банкінгу в Гані: перший погляд на споживче сприйняття
Волді, А.
;
Хінсон, Р.
;
Іддрісу, Х.
;
Боатенг, Р.
Article
17264889
18770592
2016
Вступ до інформаційного аналізу і синтезу інфокомунікаційних систем
Moskalenko, Viacheslav Vasylovych
;
Dovbysh, Anatolii Stepanovych
Schoolbook
-1763690176
-1919121683
2006
Детермінанти якості обслуговування в банках Гани згідно з універсальною банківською справою
Хінсон, Р.
;
Мохаммед, А.
;
Менсах, Р.
Article
15960886
32967612
2016
Екологічний облік: визначення перспектив та основних засад впровадження
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
-916341426
2126014778
2011
Емпіричний аналіз задоволеності клієнтів банку Нової Зеландії
Ген, К.
;
Клемес, М.Д.
;
Вей, Ц.
;
Коа, Б.
Article
677790
751092
Текущие фильтры:
×
Сортировать по:
году выпуска
названию
дате поступления
В порядке:
возрастания
убывания
Результатов на странице
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Перейти к: